Los alcaldes de Ames, Santiago Amor (PP), y Brión, Xosé Luís García (PSOE), han firmado el acuerdo de colaboración para compartir el servicio del Grupo Municipal de Emerxencias (Grumir) mientras no se ponga en marcha el Plan de Emerxencias de Galicia, que prevé asignar al municipio brionés el único equipo supramunicipal de la comarca compostelana.
La rúbrica de este acuerdo, confirmada por García, trascendió después de que el PSOE de Ames solicitase por escrito al gobierno local información sobre la gestiones para la firma del convenio. En concreto, el PSOE amiense alertó de que «estando no mes de maio resúltanos moi estraño que aínda non se comunicara aos grupos da oposición nin se publicara noticia algunha sobre a sinatura deste importante convenio tal e como se anunciara alá polo mes de decembro do pasado ano».
Los socialistas resaltaron también que «o Concello de Brión sempre estivo disposto e aberto á colaboración e á prestación do servizo dos Grumir do seu concello manifestándoo en moitas ocasións, cousa que o alcalde de Ames non fixo ata que lle veu as orellas ao lobo».
Ante esta denuncia, el Concello amiense confirmó que «nos últimos meses estívose negociando o convenio entre Ames e Brión, que terá vixencia ata que estea operativo o Grupo de Emerxencias Municipal (GES)».
Además, el ejecutivo añade que «durante as últimas datas o convenio experimentou cambios, o último deles suxerido polo alcalde de Brión e con repercusións económicas importantes, xa que, en contra do que se poñía inicialmente no convenio, implicaba asignar ao mesmo os efectos retroactivos ao 1 de xaneiro». En cualquier caso, resalta Ames, ambos ayuntamientos «xa chegaron a un acordo».
Pese a este compromiso, ninguno de los dos concellos quiso hacer público el contenido de un convenio que supone un alivio económico para Brión, que cofinancia su Grumir, y para Ames, que tiene cobertura legal en materia de seguridad, a la que está obligada por tener más de veinte mil vecinos censados.
0 comentarios:
Publicar un comentario