15 mar 2013

Rueda descarta variaciones en el nuevo mapa de emergencias


Carballo y Cee perderán sus Grumir y Vimianzo podría mantenerlo si renunciase Ponteceso, pero «non sería desexable», dice el conselleiro.

«O mapa que deseñamos é o mapa que se ten que establecer», declaró ayer en Carballo el vicepresidente de la Xunta y conselleiro de Presidencia, Alfonso Rueda, con respecto a la reordenación de los servicios de emergencias que «vai empezar a funcionar en breve» y que supone la desaparición de los Grumir. El objetivo, explicó, es garantizar la intervención en cualquier punto de la Costa da Morte en veinte minutos, y eso será posible, añadió, con los parques de bomberos de Carballo, Cee y Santa Comba y el nuevo grupo de emergencias que empezará a operar en Ponteceso.
Rueda dijo entender las reivindicaciones de los concellos que perderán sus Grumir. «Téñome reunido co alcalde de Vimianzo e coa alcaldesa de Cee, que me expuxeron esa situación, pero tamén entenderon a decisión tomada dende a Xunta de Galicia, e non só dende a Xunta, porque teño que recordar que o mapa de emerxencias está consensuado coa Fegamp, na que están representados todos os concellos, e tamén coas catro Deputacións». Carballo y Cee, al ser sedes de parques de bomberos, no tienen posibilidad alguna de seguir disponiendo de grupos municipales de intervención rápida subvencionados. Por lo que respecta a Vimianzo, la única posibilidad, apuntó el vicepresidente, «é que se houbese algunha renuncia dalgún dos concellos que en principio vai ter ese grupo a telo podería facerse algún replantexamento, pero incluso non sería desexable, porque, insisto, o deseño que se fixo foi baseado en criterios técnicos, e cremos que esa ubicación é a que máis convén dende o punto de vista técnico para ter ese isocrona (tiempo de respuesta) de 20 minutos».
Alfonso Rueda añadió que todavía hay otro factor que juega en contra del mantenimiento de los grupos actuales: «Sinxelamente-dijo-, entendendo os argumentos que trouxeron os alcaldes respecto á dotación dos seus antigos Grumir, xa lles explicamos tamén que ían desaparecer porque están dotados cun financiamento europeo que vai deixar de existir». No obstante, insistió en que la atención inmediata de las emergencias está garantizada. «Coa cobertura que se vai dar cos parques profesionais de bombeiros e con eses novos grupos dubido que haxa moi poucas provincias en toda España que vaian ter a cobertura que vai ter a provincia da Coruña con este novo deseño», manifestó.
Garantía
Desde su punto de vista, lo mejor que puede ocurrir es que el nuevo mapa de emergencias se mantenga como está, «porque -argumentó- creo que está pensado e está deseñado para que sexa o que máis garanta esa cobertura. Ao final á xente o que lle interesa é saber que se algún día necesita eses medios de emerxencia os vai ter de xeito profesional no tempo necesario», declaró el conselleiro.

0 comentarios:

Publicar un comentario